مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 07:462015-08-28حوادث

بامداد امروز حادثه در پتروشیمی اروند 2 کشته و مصدوم برجای گذاشت


یک نفر از کارکنان پتروشیمی اروند بر اثر حادثه جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

- رییس روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند لحظاتی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تأیید این خبر اظهار کرد: حادثه گازگرفتگی در واحد EPVC این شرکت منجر به فوت یکی از کارکنان واحد بهره برداری و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

ابراهیم چگنی ادامه داد: این سانحه در دقایق ابتدایی بامداد امروز رخ داد که علت دقیق آن توسط کارشناسان در حال تحقیق و بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جان باخته این حادثه رضا یگانه و فرد مصدوم نیز علی رجبی فرد نام دارد که فرد مصدوم در بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت تحت مداوا بوده و وضعیت وی رضایت بخش اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، شرکت پتروشیمی اروند در سایت سه منطقه ویژه اقتصادی و در زمینی به مساحت 108 هکتار قرار دارد که از این مقدار حدود 46 هکتار طرح های مجموعه زنجیره واحدهای پلی وینیل کلراید (PVC) کلر آلکالی (CA) اتیلن دی کلراید (EDC) و وینیل کلراید مونومر (VCM) در نظر گرفته شده است.

پتروشیمی اروند بزرگ ترین زنجیره تولید PVC  جهان بوده که در صورت تولید سالانه 240 هزار تن PVC حدود 25 تا 30 درصد بازار جهانی این محصول شیمیایی در اختیار ایران قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بامداد امروز حادثه در پتروشیمی اروند 2 کشته و مصدوم برجای گذاشت

بامداد امروز حادثه در پتروشیمی اروند 2 کشته و مصدوم برجای گذاشت