مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 01:062015-08-27اقتصادي

انبوه سازی مسکن در زمین های بنیاد مستضعفان


معاون ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان از اجرای پروژه های چند هزار واحدی انبوه سازی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس ضوابط بالادستی در اراضی بنیاد مستضعفان اجرایی می شود.

- منوچهر خواجه دلویی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، اظهار کرد: با توجه به اشتغالزایی بالای سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز ساختمان در کشور، به دنبال طراحی و اجرای پروژه های انبوه سازی در سراسر ایران هستیم.

وی با بیان این که پروژه های انبوه سازی مسکن در چند منطقه کشور اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این طرح در قالب پروژه های چند هزار واحدی در اراضی بنیاد مستضعفان که بر اساس ضوابط بالادست امکان پذیر باشد، اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: این برنامه پس از انقلاب حرکت بسیار خوبی است که با تکیه بر آن می توانیم فناوری های مدیریت زمان را بومی سازی کنیم، علاوه بر این گام های مهمی در ساخت وساز برداشته می شود.

معاون ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان همچنین پیش تر با اشاره به برنامه ریزی برای بومی سازی فناوری احداث آسمانخراش ها از احداث آسمانخراش 121 طبقه ای در تهران خبر داد، گفته بود: هم اکنون در حال بررسی 11 نقطه برای ساخت این آسمانخراش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبوه سازی مسکن در زمین های بنیاد مستضعفان

انبوه سازی مسکن در زمین های بنیاد مستضعفان