مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 23:262015-08-27اقتصادي

به مناسبت هفته دولت 3 پروژه آبرسانی در سراوان افتتاح می‎شود


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سراوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سه پروژه آبرسانی روستایی در بخش بم پشت سراوان افتتاح می‎شود.

- سعید جنگی‎زهی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار کرد: در هفته دولت امسال با افتتاح 3 پروژه آبرسانی در بخش بم پشت شهرستان 290 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار می‎شوند.

وی افزود: این سه پروژه شامل مجتمع‎های چاهان و زهی، سرزه میرخان و زمینان است که با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 927 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و تکمیلی ماده 180 به مرحله اجرا رسیده است و آماده افتتاح و بهره‎برداری است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سراوان گفت: افتتاح این طرح ها نقش بسزایی در ارتقای شاخص‎های رفاهی و بهداشتی در مناطق روستایی دارد.

این مسئول با اشاره به حجم عملیات‎های انجام شده برای اجرای این طرح ها، تصریح کرد: پروژه چاهان و زهی با حفر 2 حلقه چاه دستی، اجرای خط انتقال شبکه توزیع به ترتیب به طول 5/1 و 8 کیلومتر، ساخت یک باب موتورخانه و احداث یک باب مخزن بتنی 200 متر مکعبی و همچنین اجرا و نصب یک دستگاه ترانس برق اختصاصی است که با افتتاح آن 157 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‎مند می‎شوند.

جنگی‎زهی افزود: همچنین پروژه سرزه میرخان با حفر یک حلقه چاه دستی، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع به ترتیب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته دولت 3 پروژه آبرسانی در سراوان افتتاح می‎شود

به مناسبت هفته دولت 3 پروژه آبرسانی در سراوان افتتاح می‎شود