مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 22:062015-08-27اجتماعي

سرپرست اداره میراث فرهنگی بشرویه خبر داد راه اندازی یک مجتمع گردشگری در بشرویه


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کاروانسرای تاریخی روستای اصفاک به یک اقامتگاه بوم گردی و گردشگری تبدیل می شود.

- " از بشرویه، هاشم اتفاقی عصر امروز در مراسم آغاز اجرای پروژه مرمت و آماده سازی فاز یک کاروانسرای تاریخی روستای اصفاک اظهار داشت: بنای این کاروانسرا به دوره قاجار بر می گردد.

  وی ادامه داد: روستای اصفاک از توابع بشرویه در مسیر تردد حجم زیادی از مسافران استان هایی نظیر یزد، شیراز و اصفهان بوده و تبدیل این کاروانسرا به مکانی اقامتی و رفاهی شرایط مساعدی را برای رفاه حال مسافران و گردشگران فراهم می آورد.

  سرپرست اداره میراث فرهنگی بشرویه افزود: این بنای تاریخی برای ایجاد یک مرکز اقامتی و رفاهی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و برای مرمت های اولیه مبلغ 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

  اتفاقی اضافه کرد: در این مجموعه راه اندازی بخش های مختلفی نظیر سفره خانه سنتی، رستوران، بازارچه صنایع دستی و مکان های اقامتی در نظر گرفته شده است.

  وی تصریح کرد: با توجه به تنوع قومی و فرهنگی در خراسان جنوبی این کاروانسرا می تواند با بهره گیری از هنرمندان و نیروهای بومی و ارایه صنایع دستی مختص استان فرصت خوبی برای معرفی توانایی های استان و به ویژه بشرویه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره میراث فرهنگی بشرویه خبر داد راه اندازی یک مجتمع گردشگری در بشرویه

سرپرست اداره میراث فرهنگی بشرویه خبر داد راه اندازی یک مجتمع گردشگری در بشرویه