مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 20:312015-08-27اجتماعي

توجه به مدارس کم جمعیت قزوین در دستور کار مسئولان قرار گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در زمینه اجرای پروژه مهر و همچنین بازگشایی مدارس، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید توجه به مدارس کم جمعیت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

- " از قزوین، سالار قاسمی در نشست با معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: در زمینه اجرای پروژه مهر و همچنین بازگشایی مدارس، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید توجه به مدارس کم جمعیت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه مهر باید پویایی و نشاط در مدارس مورد توجه قرار بگیرد، گفت: شادابی، پویایی و نشاط در مدارس از جمله عوامل مهم و اساسی در اجرای پروژه مهر در مدارس محسوب شده که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: به منظور ارزیابی عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف کارگروه های پروژه مهر روسای این کارگروه ها باید نسبت به مستندسازی فعالیت ها و ارائه گزارش های عملی اقدامات لازم را انجام دهند.

قاسمی با بیان این مطلب که تشکیل کارگروه دانش آموزی در پروژه مهر امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه دانش آموزی در پروژه مهر تاثیر بسیار مطلوبی در اجرای پروژه مهر داشته چراکه بدین وسیله آماده سازی مدارس از منظر دانش آموزان نیز مطرح شده و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مدارس کم جمعیت قزوین در دستور کار مسئولان قرار گیرد

توجه به مدارس کم جمعیت قزوین در دستور کار مسئولان قرار گیرد