مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 19:512015-08-27اجتماعي

ادامه فعالیت کارخانه فروسیلیس ایران در سمنان بلامانع است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به ادامه فعالیت شرکت فروسیلیس ایران در سمنان گفت: ادامه این کارخانه در حال حاضر بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عباسعلی دامنگیر امروز در نشستی خبری با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سالن میثاق دانشگاه سمنان اظهار داشت: با تجه به اقدامات انجام شده از سوی این کارخانه می توان گفت که آلایندگی آن کاهش یافته است.

وی افزود: استفاده از بک فیلترها و پایش آنلاین این کارخانه که از گذشته نیز وجود داشته است؛ کمی بیشتر و با جدیت بیشتری کار استفاده می شود و این اقدامات از سوی مدیریت این کارخانه انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان خاطرنشان کرد: با این اقدامات می توان گفت که فعالیت این کارخانه در شرایط فعلی بلامانع است؛ اما توسعه آن در این شرایط ممکن نیست.

دامنگیر تصریح کرد: در این شرایط جلوی توسعه این کارخانه گرفته شده و امکان توسعه کارخانه فروسیلیس در مکان فعلی وجود ندارد.

وی افزود: در صورتی که مدیران این کارخانه درخواست توسعه آن را داشته باشند باید مکانی دیگر را جانمایی کرده برای مجوز آن اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ دامنگیر پیش از این از کارخانه فروسیلیس ایران در سمنان به عنوان یکی از صنایع آلاینده در شهرستان سمنان نام برده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت کارخانه فروسیلیس ایران در سمنان بلامانع است

ادامه فعالیت کارخانه فروسیلیس ایران در سمنان بلامانع است