مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 00:012015-08-08پزشكي

دستگاه های سولاریوم هیچ مجوزی ندارند


رییس اداره کارشناسی واردات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: دستگاه های سولاریوم که بیشتر در آرایشگاهها استفاده می شود مورد تایید نیست و هیچ مجوز ورود قانونی تا به امروز صادر نشده است.

- خبرگزاری تسنیم"، علیرضا سلیمانی با بیان اینکه چند سالی است که با ورود تکنولوژیهای نوین، برنزه کردن پوست با دستگاه های سولاریوم وارد زندگی مردم به خصوص برخی زنان شده است اظهار داشت: بیشتر تجهیزات لاغری و زیبایی به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و هیچ مجوزی از وزارت بهداشت ندارند.

وی در مورد دستگاه های سولاریوم( برنزه کردن پوست) که پرتوهای (UV) از خود منتشر می کنند، اظهار داشت: این دستگاه ها که بیشتر در آرایشگاه ها استفاده می شود مطلقا مورد تایید ما نیست و هیچ مجوز ورود قانونی تا به امروز صادر نشده است و در نتیجه استفاده از این وسایل قابلیت پیگرد دارد.

سلیمانی اظهار داشت: مراجع ذی صلاح نیز باید نظارت های جدی در این زمینه داشته باشند و اگر در آرایشگاه ها استفاده می شود و گزارش هایی نیز در این زمینه رسیده است باید برخورد شود و با توجه به اینکه استفاده از این دستگاه ها باعث سرطان می شود و عوارض جبران ناپذیری را ایجاد می کند، لزوم برخورد را چند برابر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های سولاریوم هیچ مجوزی ندارند

دستگاه های سولاریوم هیچ مجوزی ندارند