مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 11:502015-08-08سياسي

شکایت از دولتمردان فرصتی برای رسیدگی به تخلفات


عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:در ماجرای پرونده معاون اول احمدی نژاد شاهد زیر سوال بردن حکم قوه قضاییه از سوی احمدی نژاد بودیم حال چگونه با وجود اینکه احمدی نژاد و اطرافیانش حکم دستگاه قضایی را زیر سوال می برند اما طی ماههای اخیر شاهد چند مورد شکایت از جانب این افراد به دستگاه قضایی علیه مسئولان فعلی هستیم.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شکایت مشایی از وزیر دادگستری به شکایات قبلی احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری نیز اشاره کرد و گفت: در واقع می توان این نوع شکایات را نوعی فرافکنی آقای احمدی نژاد و اطرافیانش دانست.

وی افزود: متاسفانه احمدی نژاد و اطرافیانش به جای عذرخواهی به دلیل اشتباهات گذشته خود حتی در برخی موارد حکم دستگاه قضایی را نیز زیر سوال می برند و در عین حال به همین دستگاه قضایی نیزعلیه مسوولان طرح شکایت می کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: آقای پورمحمدی به نقش مشایی در فساد سه هزار میلیاردی اشاره داشته است و این در حالی است که باید به دقت به این موارد رسیدگی شود و افرادی که در دولت قبل از بیت المال برداشت کردند و به پرونده های اقتصادی که به سرنوشت بیت المال و دستگاه قضا برمی گردد رسیدگی کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از دولتمردان فرصتی برای رسیدگی به تخلفات

شکایت از دولتمردان فرصتی برای رسیدگی به تخلفات