مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 15:452015-08-05فرهنگي

معاون استاندار همدان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان و اصفهان برگزار می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با حضور مسئولان بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره فیلم در همدان تصمیم وزارت ارشاد بر این شد که جشنواره فیلم با تقسیم شدن به دو بخش کودک و نوجوان در دو شهر همدان و اصفهان برگزار شود.

- " از همدان، محمدابراهیم الهی تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدان در سنجش سرمایه اجتماعی وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: رسانه ها در ارتقای این وضعیت در استان نقش مطلوبی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: رسانه های استان رسالت خود را به خوبی ایفا می کنند و در ارتقای فعالیت های اجتماعی اثرگذار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم نوجوان در همدان بیان کرد: روز گذشته با حضور مسئولان بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره فیلم در همدان تصمیم وزارت ارشاد بر این شد که جشنواره فیلم با تقسیم شدن به دو بخش کودک و نوجوان در دو شهر همدان و اصفهان برگزار شود.

وی افزود: این جشنواره به صورت دوسالانه به صورت مجزا با موضوع کودک و نوجوان به میزبانی دو شهر اصفهان و همدان برگزار خواهد شد.

الهی تبار از سفر هیئت دولت به همدان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک همدان میزبان سفر ریاست جمهوری است که امیدواریم بتوانیم با آماده کردن مقدمات میزبانی خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان و اصفهان برگزار می شود

معاون استاندار همدان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان و اصفهان برگزار می شود