مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 15:312015-08-05سياسي

خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمداز تشکیل مجمع عمومی رسانه های خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بزودی خانه مطبوعات استان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد با حضور هاشمی معاون وزیر علوم، استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‎ وبویراحمد در این آیین گفت: از هیچ تلاشی برای حرفه ای شدن فعالیت رسانه ها در این استان دریغ نمی کنم هر چند تحقق این مهم نیازمند توجه جدی و تعامل مطلوب خبرنگاران است.

رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه خبرنگار باید با قانون مطبوعات آشنا باشد، اظهار داشت: شناخت مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و حتی روانشناسی جامعه از جمله ضرورت های دانستن یک خبرنگار حرفه ای است.

وی عنوان کرد: خبرنگار باید فعالیت حرفه ای و اخلاقی خود را با قانون تطبیق دهد تا بتواند رسالتش را به نحو احسن انجام دهد تا بلکه نقش تاثیرگذار خود در آگاهی مردم و رشد و توسعه جامعه را ایفا کند.

متولی فرهنگ و هنر کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه ذات خبرنگار پرسشگری و انتقاد از وظایف وی است، ابراز کرد: برخی از مدیران در صورت یک گزارش انتقادی از رسانه دیگر هیچ گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود

خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود