مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 13:462015-08-05سياسي

کشتارگاه های قزوین به نرم افزار حذف دام های بیمار مجهز می شود


معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های قابل انتقال در کشتارگاه ها، کشتارگاه های قزوین به نرم افزار حذف دام های مشکوک به بیماری مجهز می شود.

- " از قزوین، علیرضا اکبرشاهی صبح امروز در دومین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های قابل انتقال در کشتارگاه ها، کشتارگاه های قزوین به نرم افزار حذف دام های مشکوک به بیماری مجهز می شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مبارزه با قاچاق دام در استان قزوین، بیان کرد: کارگروه مبارزه با قاچاق دام در استان قزوین تشکیل شده و دستگاه های اجرایی مربوط در این زمینه تعامل و همکاری لازم را انجام داده اند.

معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مربوط در زمینه مبارزه با قاچاق دام باید تعامل و مشارکت لازم را داشته باشند، زیرا بدین ترتیب از شیوع بسیاری از بیماری های جلوگیری می شود.

اکبرشاهی با بیان این مطلب که دام های توقیفی به کشتارگاه ها منتقل می شوند، خاطرنشان کرد: دام های توقیفی توسط نیروی انتظامی پس از انجام آزمایش های و تایید سلامت دام ها و همچنین نگهداری 14 روزه در قرنطینه دامپزشکی، به کشتارگاه ها منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه های قزوین به نرم افزار حذف دام های بیمار مجهز می شود

کشتارگاه های قزوین به نرم افزار حذف دام های بیمار مجهز می شود