مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 13:462015-08-05سياسي

جواد لاریجانی: مجلس در دوران«برادرم» نقش مناسبی در مسئله حقوق بشر ایفا کرده


رییس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی گفت: آنچه ما امروز با آن مواجه هستیم تحمیل تفکر سکولار لیبرالی است که به اسم آزادی به همه جهان تحمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد لاریجانی رییس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در در مراسم گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی اظهار داشت: حوزه بین الملل و مجالس دنیا نقش مؤثری در مسئله حقوق بشر ایفا می کنند و خوشبختانه مجلس ما در دوره ریاست علی لاریجانی نقش مناسبی در این راستا در تعامل با سایر مجالس کشورهای اسلامی ایفا کرده است.

وی همچنین حقوق بشر در اسناد سازمان ملل مبانی نظری بلندی دارد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به اینکه اسناد سازمان ملل 70 سال پیش بر اساس تفکر سکولار غرب تهیه و تدوین شد ابراز تأسف کرد و گفت: متأسفانه حضور تفکر اسلامی و راه و رسم آن و نیز عقلانیت زندگی انسانی در تدوین اسناد سازمان ملل در آن دوره مغفول مانده است.

وی افزود آنچه ما امروز با آن مواجه هستیم تحمیل تفکر سکولار لیبرالی است که به اسم آزادی به همه جهان تحمیل شده است و در واقع با این تحمیل این معنا را می رساند که کشورهای اسلامی حق ندارند بر اساس اصول دینی رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد لاریجانی: مجلس در دوران«برادرم» نقش مناسبی در مسئله حقوق بشر ایفا کرده

جواد لاریجانی: مجلس در دوران«برادرم» نقش مناسبی در مسئله حقوق بشر ایفا کرده