مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:412015-08-05ورزشي

عباسی: تونی در حال ساختن تیم رؤیایی تراکتورسازی است


تونی اولیویرا و همکارانش تلاش خود را به کار می گیرند تا هرچه سریع تر تراکتورسازی را به آن تیم رؤیایی که مدنظر ما و هواداران است تبدیل کنند.

- سعید عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز"، درباره شرایط تیم تراکتورسازی اظهار داشت: به دلیل اینکه دوشنبه شب و در برنامه نود تیم ما توانست بهترین تیم شهرستانی در فصل نقل و انتقالات لقب گیرد ما مطمئن شدیم که امسال خوشبختانه توانسته ایم تیمی را ببندیم که هواداران از نوع بسته شدن آن ابراز رضایت کرده و به آینده اش امیدوار باشند.

وی افزود: در حال حاضر تنها مشکل ما بحث هماهنگی بین بازیکنان است که تونی اولیویرا و همکارانش نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند هر چه سریع تر تراکتورسازی را به آن تیم رؤیایی که مدنظر ما و هواداران است تبدیل کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به هماهنگی بین بازیکنان این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خاطرنشان کرد: چند تن از بازیکنان سرباز ما حدود یک سال است که از میادین دور بوده و نتوانسته اند در مسابقات رسمی حاضر شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بازیکنان سرباز، ما 4 بازیکن خارجی را نیز امسال به تیممان اضافه کرده ایم که کمی زمان می برد تا این بازیکنان خارجی بتوانند با نوع رفتار ما و کشور ما آشنا بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: تونی در حال ساختن تیم رؤیایی تراکتورسازی است

عباسی: تونی در حال ساختن تیم رؤیایی تراکتورسازی است