مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:402015-08-05بين الملل

اوباما: بهای شکست توافق هسته ای دامن گیر اسراییل می شود


رییس جمهوری آمریکا درباره مخالفت کنگره این کشور با توافق هسته ای ایران و 1+5 هشدار داد و تصریح کرد بهای شکست این توافق دامنگیر اسراییل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سمای فلسطین ، رادیو سراسری اسراییل صبح روز چهارشنبه به نقل از منابع وابسته به یهودیان آمریکا اعلام کرد باراک اوباما در نشست با رهبران یهود در آمریکا آنان را از محتوای سخنانی که قرار است امروز درباره توافق هسته ای با ایران بیان کند آگاه ساخت.

اوباما به یهودیان گفت: در صورتی که توافق هسته ای در کنگره با شکست مواجه شود ، اسراییل به ایران حمله خواهد کرد در چنین شرایطی حزب الله لبنان تل آویو را هدف حملات موشکی خود قرار خواهد داد در نتیجه این اسراییل است که بهای شکست توافق هسته ای را پرداخت می کند.

اوباما به رهبران یهودی آمریکا گفت: از اینکه کنگره با توافق هسته ای موافقت کند مطمئن نیست.

اوباما این سخنان را تنها ساعاتی پس از درخواست بنیامین نتانیاهو از یهودیان آمریکا ایراد کرد، نتانیاهو غروب سه شنبه از یهودیان آمریکا خواست با توافق هسته ای به صورت علنی مخالفت کنند.

وی از کنگره آمریکا خواست این توافق را رد کند.

نتانیاهو که از طریق ویدیو کنفرانس سخن می گفت خاطر نشان کرد: باید توافق هسته ای را بر اساس محتوای آن بررسی کرد نه اینکه بررسی چنین مسئله مهمی به تعلقات حزبی سپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: بهای شکست توافق هسته ای دامن گیر اسراییل می شود

اوباما: بهای شکست توافق هسته ای دامن گیر اسراییل می شود