مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:312015-08-05ورزشي

خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم


دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان گفت: تیم بی تجربه ای نیستیم و حضور 2 نفر از تیم بزرگسالان که تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را دارند هم به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

- فاطمه خلیلی در گفت وگو با تسنیم، در خصوص اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: حدود 5 ماه است که به صورت مداوم در اردو هستیم و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم.

از مسئولان فدراسیون و کادر فنی تشکر میک نیم.

وی در ادامه افزود: برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را به کار می گیریم و صعود به جام جهانی برای ما ارزش زیادی دارد و امیدواریم بتوانیم با بهترین نتیجه به کار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا پایان دهیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان گفت: با شناختی که از تیم های حاضر در این مسابقات داریم، چین، ازبکستان و تاجیکستان را می توانیم شکست دهیم و با توجه به اینکه 5 تیم به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند اگر در این رقابت ها بتوانیم دو تیم را شکست دهیم جواز حضور در جام جهانی روسیه را کسب کرده ایم.

وی در خصوص تجربه و شناخت بازیکنان از یکدیگر گفت: من خودم 4 سال است که در تیم ملی هستم و تجربه حضور در این مسابقات را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم

خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم