مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:252015-08-05ورزشي

مرحله حذفی فوتسال باشگاه های کشور آنابتن قم از استانداری کرمان مجوز صعود می گیرد


تیم فوتسال آنا بتن قم در صورت کسب برتری در نخستین بازی از مرحله حذفی رقابت های لیگ فوتسال باشگاه های کشور از استانداری کرمان مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهد کرد.

- " از قم، تیمی که تا قبل از انجام دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی این فصل لیگ فوتسال باشگاه های کشور صعود خود را به مرحله حذفی رقابت ها قطعی کرده بود آنا بتن قم است که اکنون یکی از هشت تیم حاضر در مرحله حذفی بازی ها به شمار می رود.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه های کشور تیم آنا بتن قم با کسب هفت پیروزی، چهار تساوی و یک باخت مجموعاً 25 امتیاز کسب کرد و به این ترتیب به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد تا نخستین صعود کننده به مرحله بعد لقب بگیرد.

در کنار تیم فوتسال آنابتن قم دیگر نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم آرش نوین ایرانیان قم نیز با کسب 17 امتیاز در مکان دوم رده بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور ایستاد و به این ترتیب هر دو نماینده قم راهی مرحله حذفی شدند.

با انجام قرعه کشی دیدارهای رفت و برگشت مرحله حذفی مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال امید باشگاه های کشور، تیم فوتسال آنا بتن قم در این مرحله حریف تیم سرمایه گذاری مس کرمان شده است و باید طبق برنامه ابتدا روز پنجشنبه پانزدهم مردادماه میهمان حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله حذفی فوتسال باشگاه های کشور آنابتن قم از استانداری کرمان مجوز صعود می گیرد

مرحله حذفی فوتسال باشگاه های کشور آنابتن قم از استانداری کرمان مجوز صعود می گیرد