مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:252015-08-05بين الملل

منتخبان مراسم حقوق بشر اسلامی تجلیل شدند


در دومین مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامی از منتخبانی از کشورهای مختلف اسلامی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم ، جایزه حقوق بشر اسلامی به آقای شیخ خالد عبدالوهاب الملا رییس مجمع علمای اهل سنت عراق به خاطر تلاشها و اقدامات برجسته وی در وحدت میان مسلمانان و مقابله با افراطی گری و جریان تکفیری داعش اعطا شد.

همچنین سازمان دفاع از حقوق و آزادیهای دمکراتیک یمن به دلیل نقش چشمگیر آن در افشای موارد نقض حقوق بشر مردم یمن در جریان حملات نیروهای خارجی و نیز انتقال کمک های بشردوستانه و نجات قربانیان، جایزه ای دریافت کرد.

در این مراسم از آیت الله محمد علی تسخیری به پاس تلاش های برجسته و ارزشمند وی در تولید محتوا و مفهوم سازی در حوزه حقوق بشر اسلامی با اهدای جایزه ویژه تجلیل شد.

همچنین از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دلیل نقش موثر آن در ایجاد وحدت میان مسلمانان و مذاهب اسلامی و مقابله با افراطی گری تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از آیت الله العظمی سیستانی به خاطر صدور فتاوی وحدت بخش ، طرد جریانات افراطی و تکفیری و حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی نیز به خاطر برگزاری کنگره جهانی جریانات افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام تقدیر و تشکر ویژه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مراسم حقوق بشر اسلامی تجلیل شدند

منتخبان مراسم حقوق بشر اسلامی تجلیل شدند