مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 10:462015-08-05دانش

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مبارکه


سرپرست دانشگاه آزاد مبارکه از آغاز ثبت نام بدون آزمون در رشته های کار شناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته این واحد در ترم جاری در 37 رشته تحصیلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، " عبدالله هادی، سرپرست دانشگاه آزاد مبارکه با بیان اینکه واحد مبارکه دارای امکانات و ظرفیت های گسترده ای از جمله امکانات آموزشی و رفاهی مناسب و سرویس ایاب و ذهاب به اصفهان و حومه شهر است، گفت: این دانشگاه در 37 رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک دیپلم فنی و حرفه ای، کار و دانش، پیش دانشگاهی و نظام قدیم در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی 94 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی افزود: در این مرحله از ثبت نام بدون کنکور، واحد مبارکه در 23 رشته گرایش در مقطع کار شناسی پیوسته و ناپیوسته و 14 رشته گرایش در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در خدمت علاقه مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی است.

سرپرست واحد مبارکه تصریح کرد: رشته های واحد مبارکه در مقطع کار شناسی پیوسته و ناپیوسته شامل تربیت بدنی و علوم ورزشی، حسابداری، ریاضی کاربردی، مدیریت صنعتی، مهندسی کامپیوتر سخت افزار- نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات، فیزیک حالت جامد، مدیریت بازرگانی، مهندس صنایع، مهندسی برق الکترونیک، مدیریت بازرگانی و مهندسی مکانیک می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مبارکه

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مبارکه