مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:262015-08-05سياسي

قطع نامه 2231 نتیجه مقاومت طولانی مردم در مذاکرات بود


عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: روزی که قطع نامه 2231 در لغو تمامی قطعنامه های گذشته شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تصویب شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیروس ناصری در مراسم بازخوانی پرونده انرژی هسته ای که در تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: این جمع بندی مذاکرات هسته ای بدون هیچ شبهه ای توافقی استثنایی، بی نظیر و تاریخی است و همه طرفین مذاکره از آن به عنوان توافق تاریخی نام برده اند.

وی با بیان اینکه این جمع بندی مذاکرات هسته ای برای ما ایرانیان تاریخی تر است، افزود: سابقه ندارد که کشور در قبال موضوع مهم، اساسی و تاثیرگذار در منطقه و جهان، با چنین مذاکره ای با این سبک و ابعاد روبه رو شود و از آن با نتیجه ای عزتمندانه و بسیار موفقیت آمیز بیرون بیاید.

عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به اینکه شاید مذاکرات پایان جنگ ایران و عراق تجربه مشابه این موضوع باشد، بیان کرد: روزی که قطع نامه 2231 در لغو تمامی قطعنامه های گذشته شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تصویب شد، موضوعی افتخارآمیز برای مردم ایران بود چراکه نتیجه مقاومت طولانی در مذاکرات را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: در این میان نداهایی آغاز شد که این نیز مشابه مذاکرات مربوط به قطع نامه 598 و مذاکراتی است که برای پایان جنگ با عرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع نامه 2231 نتیجه مقاومت طولانی مردم در مذاکرات بود

قطع نامه 2231 نتیجه مقاومت طولانی مردم در مذاکرات بود