مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:052015-08-05فناوري

تا پایان سال جاری صورت می گیرد برخورداری ساکنان 500 شهر از نسل سوم و چهارم ارتباطات


در حال حاضر 400 شهر و دهستان و بیش از 800 شهر کشور تحت پوشش نسل چهارم خدمات رسانی اینترنتی هستند که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال 500 شهر دیگر نیز به بهره برداران نسل سوم و چهارم اینترنت افزوده شود.

- علیرضا قلمبر دزفولی در سفر به اردبیل در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است با راه اندازی رسمی شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهارم در کشور خدمات مطلوبی را به هموطنان ارائه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 400 شهر و دهستان و بیش از 800 شهر کشور تحت پوشش نسل چهارم خدمات رسانی اینترنتی هستند که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال 500 شهر دیگر نیز به بهره برداران نسل سوم و چهارم اینترنت افزوده شود.

مدیرعامل ایرانسل یادآور شد: از مرداد سال گذشته موفق شدیم تا شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهارم را در کشور همپای کشورهای دیگر فعال کنیم که امروز در شهر اردبیل و سرعین شاهد راه اندازی این مهم هستیم.

قلمبر دزفولی تصریح کرد: در شهر خلخال نیز در استان اردبیل امکان بهره مندی از نسل سوم فراهم شده و امیدواریم در سال های آینده سایر شهرهای استان نیز از این خدمات استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: دستیابی به فناوری های پیشرفته و بهره مندی از نسل سوم و چهارم شبکه اینترنت پرسرعت زمینه ای را فراهم کرده تا هموطنان ما رضایت کامل را از آنتن دهی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال جاری صورت می گیرد برخورداری ساکنان 500 شهر از نسل سوم و چهارم ارتباطات

تا پایان سال جاری صورت می گیرد برخورداری ساکنان 500 شهر از نسل سوم و چهارم ارتباطات