مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 07:212015-08-05بين الملل

اوباما امروز درباره برجام چه خواهد گفت؟


رییس جمهور آمریکا امروز در نطقی از جمع بندی مذاکرات هسته ای وین حمایت خواهد کرد و برجام را مهمترین بحث از زمان حمایت نمایندگان کنگره آمریکا برای حمله به عراق عنوان خواهد کرد.

- "، یک مقام کاخ سفید اعلام کرد اوباما در نطقی در دانشگاه آمریکن یونیورسیتی در واشنگتن اعلام خواهد کرد بحث کنگره درباره توافقی که چهاردهم ژوییه در وین به دست آمد مهم ترین بحث از زمان بحثی است که در طول آن نمایندگان کنگره آمریکا حمایت خود را از تصمیم جرج دبلیو بوش در سال 2002 درباره جنگ در عراق اعلام کردند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در تلاش برای به دست آوردن حمایت از توافقی که اواسط ژوییه با تهران به دست آورد ،گفتگوهای مربوط به برنامه هسته ای ایران را مشخص ترین تصمیم دیپلماتیک آمریکا از زمان جنگ عراق خواهد خواند.

رییس جمهوری آمریکا بارها تکرار کرده است این مصوبه اشتباه سنگینی بود که آمریکا را وارد جنگ خونین و بی فایده هشت ساله ای کرد.

این مقام آمریکایی توضیح داد: اوباما در این سخنرانی تاکید خواهد کرد همین افراد که از جنگ عراق حمایت کردند با راه حل دیپلماتیک با ایران مخالفت می کنند و از دست دادن این فرصت، اشتباهی تاریخی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما امروز درباره برجام چه خواهد گفت؟

اوباما امروز درباره برجام چه خواهد گفت؟