مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 06:452015-08-05بين الملل

هزینه 1تریلیون دلاری آمریکا برای سلاح هسته ای


حدود 16000 هزار سلاح هسته ای در زرادخانه های 9 کشور جهان وجود دارد و در این بین 90 درصد این جنگ افزارها در آمریکا و روسیه هستند.

- یک وبگاه تحلیلی نوشت: آمریکا بهتر است به جای صرف هزینه 1 تریلیون دلاری برای نوسازی زرادخانه هسته ایش، جهان را بسوی امحاء مرحله بندی شده، شفاف، غیر قابل بازگشت و قابل اثبات سلاح های هسته ای سوق دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وبگاه تحلیلی تروث اوت در گزارشی نوشت: حدود 16000 هزار سلاح هسته ای در زرادخانه های 9 کشور جهان وجود دارد و در این بین 90 درصد این جنگ افزارها در آمریکا و روسیه هستند.

بر این اساس، 1800 جنگ افزار هسته ای در حالت آماده شلیک هستند و بسیاری از آنها قدرتمندتر از آن هایی هستند که هیروشیما و ناکازاکی را نابود ساختند.

وبگاه فوق نوشت: آمریکا بهتر است در سالگرد هفتادمین مراسم بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی، بجای صرف هزینه 1 تریلیون دلاری در نوین سازی زرادخانه هسته ایش، جهان را بسوی مذاکرات در امحاء مرحله بندی شده، شفاف، غیر قابل بازگشت و قابل اثبات سلاح های هسته ای سوق دهد، اقدامی که جهان را امن تر خواهد کرد.

در ادامه این گزارش با اشاره به فاجعه بمباران هسته ای شهرهای ناکازاکی و هیروشیما آمده است: جنگ افزارهای هسته ای آمریکا و جهان را امن تر نخواهند کرد بلکه در مقابل سلاح های هسته ای تمدن و بشریت را تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 1تریلیون دلاری آمریکا برای سلاح هسته ای

هزینه 1تریلیون دلاری آمریکا برای سلاح هسته ای