مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 03:052015-08-04سياسي

رییس شبکه دامپزشکی ماکو خبر داد سمپاشی 4 هزار جایگاه دام در ماکو


رییس شبکه دامپزشکی ماکو از سمپاشی 4 هزار جایگاه دام در ماکو خبر داد.

- علی جانعلی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سمپاشی جایگاه های دام در ماکو در راستای مبارزه با انگل های خارجی و مبارزه با انواع بیماری ها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اهداف این اقدام، تصریح کرد: کاهش آلودگی دامداری ها و مراکز نگهداری دام و به تبع آن ابتلای دامها به انواع انگل از اهداف اصلی سمپاشی دامداریهای این شهرستان محسوب می شود.

رییس شبکه دامپزشکی ماکو با بیان اینکه این اقدام توسط گروه های دامپزشکی ماکو اجرایی شده است، افزود: سمپاشی جایگاه های دام به صورت رایگان و به کمک بخش خصوصی اجرایی شده است.

این مسئول سمپاشی جایگاه های دام را یکی از اولویتهای مهم این اداره عنوان کرد و گفت: سمپاشی جایگاه های دام در ماکو امسال نیز مورد توجه بود که در این خصوص 4 هزار مترمربع جایگاه دام در ماکو سمپاشی شده است.

جانعلی پور بر پیشگیری از انواع بیماریهای دامی تاکید و خاطرنشان کرد: پیشگیری از بیماری های مختلف دامی از طریق واکسیناسیون یا سمپاشی جایگاه های دام و یا معدوم سازی بیماران مبتلا به بیماری انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه در این خصوص نظارتها به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعمال می شود، ادامه داد: پیشگیری از انتقال آلودگیهای محتمل از اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه دامپزشکی ماکو خبر داد سمپاشی 4 هزار جایگاه دام در ماکو

رییس شبکه دامپزشکی ماکو خبر داد سمپاشی 4 هزار جایگاه دام در ماکو