مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 01:312015-08-04حوادث

انتقام جویی به خاطر رد درخواست ازدواج


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت یک شهروند اراکی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

- "، سرگرد "مصطفی نوروزی" رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر هتک حیثیت این شهروند در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی از طریق یکی از دوستان خود متوجه انتشار تصاویر شخصی و مطالب توهین آمیزی بر علیه خود در فضای مجازی شده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت:پس از شکایت این شهروند بلافاصله تحقیقات کارشناسان پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم پس از تحقیقات گسترده خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر از همکلاسی های شاکی می باشد که پس از رد درخواست ازدواج وی از طرف خانم به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت در فضای مجازی کرده است.

سرگرد نوروزی اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به جرم خود و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن هشدار و مقابله با سوء استفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان خواست که اطلاعات و تصاویر شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام جویی به خاطر رد درخواست ازدواج

انتقام جویی به خاطر رد درخواست ازدواج