مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:052015-08-04اقتصادي

فارس گزارش می دهد تک نرخی شدن کرایه تاکسی ها


کرایه تاکسی ها در حالی به یک نرخ عجیب و غریب و غیر قابل حل تبدیل شده که به نظر می رسد رانندگان تاکسی با تک نرخی کردن مبلغ خیال خود را از بابت تأمین پول خرد راحت کردند.

- " از اردبیل، از چند هفته پیش با ابلاغ نرخ جدید کرایه تاکسی ها ورودیه 200 تومان و به ازای هر تقاطع افزایش رقم 100 تومانی این امیدواری را به وجود آورد که پرداختی های مسافران منظم تر شده و گله مندی ها در این زمینه خاتمه می یابد.

در این بین رانندگان تاکسی در اردبیل به یک باره به گونه ای کرایه را محاسبه کردند که حتی به ازای یک مسیر تا پنج الی شش مسیر نرخ 500 تومان را بدون کم و کاست محاسبه می کنند و هیچ ارزشی به نرخ گذاری سازمان تاکسیرانی قائل نیستند.

نکته جالب توجه در نرخ گذاری تاکسی ها در اردبیل این است که صاحبان تاکسی بدون توجه به گلایه ها و ناراحتی های عموم مردم از این وضعیت پرداخت کرایه ها تنها پایین بودن نرخ کرایه را بهانه کرده و اعلام می کنند با توجه به افزایش چندین برابری این نرخ در استان های همجوار آنها نیز بدون مصوبه سعی دارند تا کرایه ها را به صورت یکسره 500 تومان محاسبه کرده و به بهانه نبود پول خرد از برگرداندن مابقی پرداختی مسافران طفره بروند.

در این ارتباط مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هیچ دارنده تاکسی حق ندارد مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تک نرخی شدن کرایه تاکسی ها

فارس گزارش می دهد تک نرخی شدن کرایه تاکسی ها