مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:002015-08-04اقتصادي

وزیر کشاورزی عراق: مبادلات تجاری ایران و عراق 2 برابر می شود


میزان مبادلات تجاری ایران و عراق با تشکیل کمیته توسعه روابط تجاری در بخش کشاورزی به دو برابر رقم فعلی افزایش پیدا می کند.

- " از شهرستان ساری، فلاح حسن زیدان اللهی امشب در ضیافت شام استاندار مازندران با اشاره به رضایت از حضور در مازندران اظهار کرد: روابط سیاسی ایران و عراق بسیار مناسب است و طبیعی است که در کنار توجه به روابط سیاسی باید روابط اقتصادی نیز توسعه یابد و در توسعه اقتصادی تبادل کالای کشاورزی نیز مدنظر است.

وزیر جهاد کشاورزی عراق خاطر نشان کرد: از زمان تشکیل حکومت جدید در عراق یکی از موارد مورد تاکید توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران بود.

وی اضافه کرد: در زمان حضور رییس جمهور ایران به عراق بحث توسعه روابط اقتصادی و سیاسی نیز تاکید شد و نتیجه این دیدار نیز پیگیری برای توسعه همکاری دو جانبه ایران و عراق بود و توافقات خوبی نیز برای توسعه روابط انجام شده است.

وزیر کشاورزی عراق با بیان اینکه همکاری مشترکی در بخش های مختلف کشاورزی تحقیقاتی، ترویجی در برنامه کاری مسئولان دو کشور مدنظر قرار گیرد، گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که روش همکاری را تعریف کنیم.

زیدان اللهی خواستار تشکیل کمیته مشترک همکاری کشاورزی بین ایران و عراق و همچنین مازندران شد و افزود: اراده دو وزیر نشان می دهد که این کمیته تشکل شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشاورزی عراق: مبادلات تجاری ایران و عراق 2 برابر می شود

وزیر کشاورزی عراق: مبادلات تجاری ایران و عراق 2 برابر می شود