مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 22:552015-08-04بين الملل

المسیره: تجمع اعتراض آمیز فعالان مدافع حقوق بشر یمن در مقابل سفارت روسیه در صنعاء


سکوت دولت روسیه در برابر تجاوزات عربستان به یمن جمعی از فعالان حقوق بشری را به تجمع در برابر سفارت روسیه در صنعاء وادار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المسیره جمعی از مردم یمن به نمایندگی از تشکل های حقوقی و سازمان های بین المللی امروز صبح در مقابل سفارت روسیه در صنعاء در اعتراض به سکوت روسیه در برابر حملات وحشیانه عربستان به یمن و محاصره شدید این کشور تجمعی اعتراض آمیز بر پا کردند.

ملاطف الموجانی، گزارشگر المسیره در این باره گفت: جمعی از مردم یمن به نمایندگی از پنجاه و سه تشکل حقوقی و سازمان های بین المللی در اعتراض به سکوت روسیه در برابر حملات نا جوان مردانه آمریکا و عربستان به سرزمین و شهروندان یمن در مقابل سفارت روسیه در صنعاء تجمع کردند.

گزارشگر المسیره افزود: تجمع کنندگان در مقابل سفارت روسیه خواستار نقش سازنده دولت این کشور در مقابل حملات دشمن و برداشته شدن محاصره ظالمانه از مردم یمن بودند.

الموجانی در ادامه تاکید کرد: سکوت در برابر حملات پی در پی دشمن چیزی جز ننگ و عار برای آزادگان جهان از جمله روسیه به شمار نمی آید.

امه السلام العمدی، فعال حقوق بشر در گفتگو با المسیره گفت: ما از کشورهای آزاده جهان می خواهیم برای برقراری صلح جلوی این حملات ظالمانه ، کینه توزانه و انتقام جویانه دشمن علیه شهروندان یمنی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المسیره: تجمع اعتراض آمیز فعالان مدافع حقوق بشر یمن در مقابل سفارت روسیه در صنعاء

المسیره: تجمع اعتراض آمیز فعالان مدافع حقوق بشر یمن در مقابل سفارت روسیه در صنعاء