مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 21:152015-08-04فرهنگي

سرپرست اداره ارشاد نوشهر: نظام صنفی خبرنگاران در مازندران ایجاد شود


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر گفت: نظام صنفی خبرنگاران با ساز و کاری کاملا مشخص و هدفمند در استان باید ایجاد شود تا خبرنگاران ارزیابی شده و رتبه بندی صورت گیرد.

- " از شهرستان نوشهر، بابک شمس ناتری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران شایسته تکریم و تجلیل همیشگی هستند، اظهار کرد: نباید فقط به روز و هفته خبرنگار بسنده کنیم این قشر تلاش گر و صبور در انجام رسالت خود تلاش ها و کوشش های وصف ناپذیری دارند که گاهی بدون چشم داشت و با نیت کمک به توسعه و آبادانی انجام می دهند.

شمس ناتری افزود: مسئولان وظیفه دارند پاسخگو باشند و نباید از پاسخ به خبرنگار هراسی داشت، این افراد به عنوان نمایندگان افکار عمومی قلم می زنند و قدم بر می دارند و پرسش گری آنها به واسطه رسالتی است که بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در انعکاس اقدامات و خدمات نظام و دولت با خبرنگاران همراهی و همیاری داشته باشند، بیان داشت: مسئولان رسانه ها را فرصت بدانند و از این فرصت بهره مند شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه خبرنگاران امین جامعه هستند و برای اینکه امانت دار خوبی باشند باید با دقت و حساسیت بیشتری کار کنند، تصریح کرد: خبرنگاران به موضوعات اجتماعی بپردازند و در کنار انعکاس رخداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره ارشاد نوشهر: نظام صنفی خبرنگاران در مازندران ایجاد شود

سرپرست اداره ارشاد نوشهر: نظام صنفی خبرنگاران در مازندران ایجاد شود