مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 20:402015-08-04سياسي

می توانیم با نون و قلم در برابر قدرت ها بایستیم


رییس جمهور کشورمان با اشاره به توافق موقت ژنو، اظهار کرد: توافق ژنو به این معنا بود که می توانیم زیر یک پرچم و زیر سایه رهبری و با سرمایه اجتماعی در برابر قدرت های جهان با نون و قلم بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در سی و دومین اجلاس سالانه مدیران و روسای آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فرزندان کشور با پذیرش اینکه اعتدال مسیر صحیحی است توانستند در عرصه منطق، مذاکره و دیپلماسی به اهداف مورد نظر دست یابند، اظهار کرد: ما پذیرفتیم که مسیر اعتدال مسیر صحیحی است و نباید آنچنان دچار افراط شویم و با بدبینی به دنیا بگوییم حرف زدن و استدلال اثری ندارد و آنچنان دچار تفریط شویم که بگوییم هر آنچه که آنها مطرح کردند را می پذیریم.

وی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم مسیر میانه روی و اعتدال را انتخاب کردیم، گفت: برخی به غلط یا درست فکر می کردند که چون با قدرت های بزرگ روبرو هستیم نباید با آنها پشت یک میز بنشینیم.

آنها می گفتند که دنیای امروز دنیا ظالمانه است و قدرت های بزرگ نیز تابع یکدیگر نیستند پس یا باید تسلیم شویم یا باید با آنها مقابله کنیم.

آنها معتقد بودند که راه سومی وجود ندارد.

روحانی تاکید کرد: آنچه که ما در دولت یازدهم از ابتدا دنبال کردیم این بود که راه سومی وجود دارد و ما نباید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم با نون و قلم در برابر قدرت ها بایستیم

می توانیم با نون و قلم در برابر قدرت ها بایستیم