مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 19:212015-08-04اجتماعي

بیش از 100 نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای اردبیل جذب می شوند


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آزمون استخدام 5 هزار نفری وزارت آموزش و پرورش، بیش از 100 نفر در اداره کل آموزش پرورش استان اردبیل جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صابر سپهری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل امسال در کنکور پیشرفت مناسبی نسبت به سال های گذشته داشته به طوری یک نفر از استان رتبه تک رقمی و 50 نفر نیز در آزمون سراسری سال 94 رتبه زیر هزار کشوری را کسب کردند.

وی گفت: دانش آموزانی که در سال گذشته معدل 20 را در امتحانات سال سوم متوسطه کسب کرده بودند در حدود 10 نفر بود که امسال به 18 نفر افزایش یافته که در مجموع امسال رشد علمی دانش آموزان استان اردبیل نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: عوامل مختلفی از جمله ایجاد محیط مناسب در محیط خانه به وسیله خانواده ها، دبیران و گروه آموزشی متعهد مدرسه به همراه تلاش و همت خود دانش آموزان از جمله مهم ترین عوامل پیشرفت دانش آموزان اردبیلی در کنکور و امتحانات نهایی است.

سپهری تصریح کرد: امسال در سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش هنرستان های کشور تیم اردبیل 3 مقام اول کشوری و دریافت نشان درجه یک مهارت را به خود اختصاص داده و نیز به عنوان تیم منتخب برای حضور در مسابقات بین المللی مالزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای اردبیل جذب می شوند

بیش از 100 نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای اردبیل جذب می شوند