مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:102015-08-04سياسي

مجلس برطرح افزایش6 درصدی نظارت می کند


طرح افزایش 6 درصدی قیمت اقلام اساسی با شعار دولت همخوانی ندارد/ مجلس نظارت می کندعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح افزایش 6 درصدی قیمت برخی اقلام اساسی انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: طرح افزایش 6 درصدی قیمت اقلام اساسی با شعار دولت همخوانی ندارد/ مجلس نظارت می کندجعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به دنبال دستور افزایش 6 درصدی 18 مورد از اقلام اساسی اظهار داشت: اینگونه طرح ها از جمله مواردی است که نیاز به ورود مجلس در آن نیست مگر اینکه کاری خلاف عرف و قانون در آن صورت بگیرد و مجلس از بُعد نظارتی ورود پیدا کند.

وی افزایش قیمت ها را با توجه به تغییر دستمزدها تا حدی معقول و منطقی دانست و افزود: افزایش قیمت برخی اقلام مانند محصولات لبنی از سوی خود تولیدکنندگان نیز مورد رضایت نیست و معتقد هستند این افزایش منجر به کاهش تقاضا برای محصولات می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتظار از دولت در خصوص پرداخت صحیح یارانه ها تصریح کرد: دولت یارانه مربوط به هدفمند کردن یارانه ها را در بخش های محصولات اصلی پرداخت کند.

قادری در ادامه بیان کرد: در محصولات اصلی روند به گونه ای است که هرچه قیمت ها اضافه شود تقاضا نیز کاهش پیدا می کند در نتیجه مصرف کم است که این خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برطرح افزایش6 درصدی نظارت می کند

مجلس برطرح افزایش6 درصدی نظارت می کند