مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:102015-08-04سياسي

توانستیم بدون ورود به جنگ با آمریکا پیروز شویم


یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه ایران امروز نقطه ثبات و امن خاورمیانه است گفت: آمریکا تلاش می کند به هر طریق منافع خودش را حتی شده در خاورمیانه تامین کند.

جواد هروی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آنچه که در گفت و گوی وزیر امور خارجه آمریکا با نمایندگان سنا کاملا مشخص و مبرهن بود یک گفت وگو و دیالوگ عادی سیاسی بود که در درون خودش یکسری مشاجرات را هم نشان می داد اما در واقع نقطه کشمکشی مابین اینها نبود.

بنابراین به طور کلی نشان از این داشت که دیپلماسی خارجی ایالت متحده آمریکا مبتنی بر حرکتی است که بتواند قدرت های موجود را چه در عرصه های غرب و چه در سرزمین های جهان سوم تحت سیطره خودش داشته باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس افزود: بنابراین آنچه از منظر اینها نگاه می شد یک سلطه جهانی را نشان می داد که آمریکایی ها خیلی راحت نگاه سلطه خودشان را به اقصی نقاط جهان دارند و تمام قدرت شان را هم به کار گرفته اند تا کشور و قدرتی نباشد که از چنبره آنها خارج باشد.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر این که گفت وگوی کری و نمایندگان بیشتر حفظ منافع ایالت متحده در اقصی نقاط جهان را نشان می دهد گفت: اما با توجه به مطرح شدن موضوع جمهوری اسلامی ایران پا روی منافع ایالت متحده آمریکا گذاشته و آمریکا سعی می کند که از شیوه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانستیم بدون ورود به جنگ با آمریکا پیروز شویم

توانستیم بدون ورود به جنگ با آمریکا پیروز شویم