مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:102015-08-04سياسي

سفر هیات 7 نفره کمیسیون ویژه تولید به گرجستان و آذربایجان


سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ونظارت بر اجرای سیاست های پولی اصل 44 از سفر هیات هفت نفره این کمیسیون به گرجستان و آذربایجان خبر داد.

اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: هیات هفت نفره کمیسیون ویژه تولید ملی در راستای بررسی فضای کسب و کار در کشورهای پیش رو در منطقه از طرف مجلس به کشورهای گرجستان و آذربایجان سفر کرد و در این سفر جلساتی را با مجالس نمایندگان دو کشور ، مراکز خدمات عمومی، وزارت اقتصاد و فعالان بخش خصوصی برگزار کرد و نقطه نظرات، نحوه اجرا، طراحی ها و پیشنهادات مربوطه را دراین جلسات به بحث و گفت وگو گذاشت.

وی افزود: تمایل جدی فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مجالس به ارتباط بیشتر برای نقش آفرینی در سرمایه گذاری در حوزه انرژی ، معادن و حضور بیشتر ایران در زیرساخت های سرمایه گذاری در این کشورها از نکات کلیدی و مورد توجه هیات ها بود.

جلیلی اضافه کرد: تعامل بیشتر ایران با کشورها بعد از توافق هسته ای و ایجاد رابطه همکاری بیشتر بین کشورها از نکات جالب توجه از دید نایب رییس مجلس گرجستان و گروه دوستی پارلمانی آذربایجان بود.

به گفته ی سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در این سفر که سه روزه کاری فشرده به طول انجامیده رییس و جمعی از اعضای این کمیسیون حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیات 7 نفره کمیسیون ویژه تولید به گرجستان و آذربایجان

سفر هیات 7 نفره کمیسیون ویژه تولید به گرجستان و آذربایجان