مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 16:462015-08-04اقتصادي

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال در طرح کشت درختان جنگلی بوشهر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر گفت: طرح استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب بوشهر در تامین آب درختان جنگلی تدوین شده که در اجرای این طرح 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شاپور رجایی بعدازظهر امروز در نشست ساماندهی پساب تصفیه خانه فاضلاب بوشهر، با بیان اینکه طرح مطالعاتی بهره برداری از تصفیه خانه پساب فاضلاب بوشهر اجرایی شده است، اظهار داشت: اکنون سالانه 12 میلیون متر مکعب فاضلاب بوشهر وارد تصفیه خانه و به پساب تبدیل می شود.

وی، با بیان اینکه میزان ورودی پساب تصفیه خانه فاضلاب بوشهر 2 برابر می شود گفت: با توجه به برنامه های در حال اجرا و افزایش بهره برداران طرح فاضلاب بوشهر پیش بینی می شود تا سال 1400 حجم ورودی فاضلاب به تصفیه خانه به 2 برابر افزایش یابد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر با اشاره به اینکه از 12 میلیون مترمکعب پساب فاضلاب بوشهر برای 9 میلیون متر مکعب آن برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: طرح تولید کشت درختان چوب ده تدوین شده که سرمایه گذاراین طرح خواستار بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب برای تولید درختان جنگلی چوب ده است.

رجایی با بیان اینکه کشت درختان جنگلی چوب ده در زمینی به مساحت 2 هزار هکتار طراحی شده است افزود: دراجرای این طرح که 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود ضمن توسعه فضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال در طرح کشت درختان جنگلی بوشهر

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال در طرح کشت درختان جنگلی بوشهر