مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 15:062015-08-04دانش

معافیت های گمرکی شرکت های دانش بنیان اجرایی شد


سرپرست امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرایی شدن معافیت های گمرکی شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ سیدمحمد صاحبکار خراسانی دبیر کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان گفت: یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان، معافیت از پرداخت عوارض، حقوق گمرکی و سود بازرگانی در راستای تولید کالاها و خدمات دانش بنیان است.

در همین راستا شیوه نامه اعطای معافیت حقوق گمرکی، سود بازرگانی و عوارض به شرکت ها و موسسات دانش بنیان سال گذشته در کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان به ریاست معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور مصوب شد.

وی افزود: این شیوه نامه با همکاری دستگاه های ذیربط از جمله گمرک جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است و هم اکنون این معافیت ها بر اساس چارچوب های مشخص شده در این شیوه نامه، در حال اجرا است.

لذا ضروری است شرکت های دانش بنیان متقاضی، به دقت آن را مطالعه نموده و درخواست هایی را که در این چارچوب قرار دارند، به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند.

سرپرست امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ماده (22) آیین نامه اجرایی قانون، این معافیت ها تنها شامل کالاهای غیر تجاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های گمرکی شرکت های دانش بنیان اجرایی شد

معافیت های گمرکی شرکت های دانش بنیان اجرایی شد