مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 15:012015-08-04سياسي

شهرداری همدان 132 میلیارد از ادارات دولتی طلب دارد


رییس شورای شهر همدان طلب شهرداری از ادارات همدان را 132 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: فرمانداری در وصول این مطالبات شهرداری را کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اکبر نظری بعدازظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری همدان از ادارات و دستگاه‎های اجرایی استان همدان 132 میلیارد تومان طلب دارد که 76 میلیارد تومان از این میزان قطعی شده است.

وی با اعلام اینکه وضعیت مالی شهرداری همدان در این روزها مطلوب نیست، بیان کرد: انتظار می‏ رود استانداری و فرمانداری همدان دستگاه‎ها را در پرداخت مطالبات شهرداری مجاب کنند تا بخشی از مشکلات مالی این نهاد عمومی نیز برطرف شود.

نظری با اشاره به اینکه در زمینه توان یابان شهرداری طرح جامعی آماده کرده که در کمیسیون ماده 5 در حال بررسی است، تصریح کرد: این طرح جامع در حال حاضر در کمیسیون ماده 5 در دست بررسی بوده و همچنین فعالیت‎های خوبی در این زمینه از سوی شهرداری همدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان به جامعه معلولان خدمات خوبی ارائه داده است، تاکید کرد: حمایت از مجموعه معلولان در شورای دوره چهارم شدت بیشتری پیدا کرده و در هفته‎های گذشته در شورای شهر مصوبه‎ای انجام شده که پایانکار منازل مسکونی که مسائل مربوط به تردد معلولان را رعایت نکنند، صادر نمی‏ شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان 132 میلیارد از ادارات دولتی طلب دارد

شهرداری همدان 132 میلیارد از ادارات دولتی طلب دارد