مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:562015-08-04اقتصادي

9 میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 9 میلیون و 152 هزار تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدحسین حسینی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه زیرساخت های توسعه صادرات در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست های وزارت صنایع، توسعه صادرات غیرنفتی است که در این راستا برنامه های مدونی تدوین شده است.

وی از افزایش 18 درصدی صادرات کالای غیر نفتی از استان بوشهر خبر داد و گفت: در 4 ماه نخست امسال 9 میلیون و 152 هزار تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد که رشد 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ارزش کالاهای صادراتی را 4 میلیارد و 951 میلیون دلار دانست و بیان کرد: درآمد گمرکات استان بوشهر در چهار ماهه نخست امسال 714 میلیارد تومان گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

حسینی محمدی با اشاره به صادرات محصولات استان بوشهر بدون احتساب میعانات گازی تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال 5 میلیون و 851 هزار تن کالا به ارزش 3 میلیارد و 267 میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 37 درصد و از نظر ارزش 14 درصد افزایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد

9 میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد