مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:562015-08-04اقتصادي

آغاز شناسایی متواریان مالیاتی با دستور ویژه


بخشی از مالیات مربوط به قاچاقچیان کالا و ارز شامل مالیات بر ارزش افزوده است که اگر پرداخت نشود از آنها اخذ می گردد و بخش دیگر اخذ مالیات از قاچاقچیان کالا و ارز مربوط به عملکرد فرد قاچاقچی به خاطر فعالیت اقتصادی است که سازمان امور مالیاتی به آن ورود و رسیدگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ علی عسکری درباره تسهیلات دریافتی برخی افراد از بانک های مناطق آزاد و استفاده از آن در سرزمین اصلی برای فرار مالیاتی گفت: این موضوع را سازمان مالیاتی به بانک مرکزی اعلام کرده و قرار شده است از این پس شعب بانک های فعال در مناطق آزاد گواهی 186 را از سازمان امور مالیاتی کشور دریافت کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در بسیاری از موارد که چنین تسهیلاتی پرداخت می شود، گواهی 186 از سازمان مالیاتی دریافت نمی شود، اخذ چنین گواهی را یک الزام اعلام کرد و افزود: به عبارت دیگر، افرادی که می خواهند از بانک های مناطق آزاد تسهیلات دریافت کنند، لازم است برای مشخص شدن وضعیت بدهی یا عدم بدهی مالیاتی استعلام کنند.

وی همچنین افزود: در عین حال، اگر این افراد بدهی مالیاتی ندارند، بانک باید نسبت به اینکه تسهیلات گیرنده فعال اقتصادی مناطق آزاد است یا خیر، اطمینان حاصل کنند و این موضوع هم به یک الزام تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شناسایی متواریان مالیاتی با دستور ویژه

آغاز شناسایی متواریان مالیاتی با دستور ویژه