مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:512015-08-04اجتماعي

ساماندهی فعالیت های انجمن های اسلامی در مقطع متوسطه استان مرکزی


رییس اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی گفت: با تغییر نظام آموزشی، فعالیت های انجمن های اسلامی در مقطع متوسطه اول استان مرکزی در طرح "فصل آشنایی" ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید پاکپور ظهر امروز در نشست خبری، در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره تدارک برنامه مدون سازماندهی فعالیت های انجمن های اسلامی در مدارس متوسطه دور اول استان، اظهار داشت: اساسنامه اتحادیه انجمن های اسلامی مبنی بر فعالیت این انجمن در دبیرستان ها بود که با تغییر نظام آموزش تغییراتی در فعالیت های این انجمن آغاز شد.

وی افزود: فعالیت های این انجمن در دوره متوسطه اول سازماندهی شده و در استان نیز این اقدام در دستور کار قرار گرفت ولی به طور رسمی تشکیلاتی را در دوره متوسطه اول نداریم تنها برنامه ای که در این راستا تدارک دیده ایم، تحت عنوان فصل آشنایی است.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این برنامه با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان در این مقطع تحصیلی با فعالیت های انجمن اسلامی است که در این راستا با حضور در جلساتی که از سوی این تشکل برگزار می شود اطلاعات کافی را کسب و در مقطع دوم متوسطه با آگاهی کامل در فعالیت های انجمن حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی فعالیت های انجمن های اسلامی در مقطع متوسطه استان مرکزی

ساماندهی فعالیت های انجمن های اسلامی در مقطع متوسطه استان مرکزی