مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 13:302015-08-04اجتماعي

آغازمسابقات سراسری دانش آموزان استثنایی پسر کشور در مشهد


یازدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی دانش آموزان پسر مدارس استثنایی سراسر کشور امروز در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد آغاز شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،کارشناس مسئول امور فرهنگی هنری آموزش و پرورش استثنایی کشورگفت: در این دوره از مسابقات 200 دانش آموز نابینا ، ناشنوا و کم توان ذهنی مقاطع متوسطه اول و دوم پسر از 10 استان کشور تا 15 مرداد با هم رقابت می کنند.

محمد حسن خدری شعار این دوره از مسابقات را هنر در سایه نماز و قرآن دانست و افزود:دانش آموزان شرکت کننده در این دوره، در رشته های سرودهای آموزشگاهی و سرودهای همگانی به رقابت خواهند پرداخت.

او گفت : گوی رانی، دو و میدانی، تنیس روی میز، شطرنج و والیبال نیز از مسابقات جنبی دانش آموزان استثنایی کشور در این دوره است.

خدری رشد و پرورش استعدادهای هنری دانش آموزان استثنایی و توجه بیشتر مسئولان به این قشر را از مهمترین اهداف این مسابقات خواند و گفت: 200 دانش آموز استثنایی دختر سراسر کشور نیز از 17 تا 21 مرداد امسال در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد با هم رقابت می کنند.

امینیان دیبر اجرایی این دوره از مسابقات نیز گفت: هم اکنون 8 هزار از 70 هزار دانش آموز دختر و پسر استثنایی کشور در 160 مرکز آموزشی استان خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازمسابقات سراسری دانش آموزان استثنایی پسر کشور در مشهد

آغازمسابقات سراسری دانش آموزان استثنایی پسر کشور در مشهد