مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:302015-08-04بين الملل

استقبال فابیوس از تقویت اراده جهانی در مبارزه با گرمایش زمین


لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از دو تحول جدید که به گفته وی نشان دهنده تقویت اراده جامعه جهانی برای تصویب یک توافق جهانشمول درباره آب و هوا در دسامبر امسال در پاریس است، استقبال کرد.

طبق بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه فرانسه، متن دستور کار سازمان ملل متحد در زمینه توسعه پایدار تا افق سال دو هزار و سی روز یکشنبه توسط مذاکره کنندگان کشورهای عضو سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

این سند باید در نشست سران کشورهای جهان که اواخر سپتامبر در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار خواهد شد، به تصویب برسد.

این سند از کشورهای جهان خواسته است در نشست بین المللی پاریس که دسامبر آینده برگزار خواهد شد، در زمینه آب و هوا و مبارزه با تغییرات اقلیمی به یک توافق نامه جامع بلندپروازانه دست پیدا کنند و هدف بهتری را در زمینه توسعه پایدار، مبارزه با تغییرات آب و هوایی و پیامدهای آن تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از پاریس، روز دوشنبه نیز در تحولی دیگر، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا طرح بلندپروازانه خود را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در مراکز و نیروگاههای برق آمریکا به تصویب رساند.

دولت آمریکا در مقابله با تغییرات اقلیمی، کاهش مصرف سوخت فسیلی زغال سنگ را که اصلی ترین تولیدکننده گازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فابیوس از تقویت اراده جهانی در مبارزه با گرمایش زمین

استقبال فابیوس از تقویت اراده جهانی در مبارزه با گرمایش زمین