مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:302015-08-04حوادث

رییس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد جزییات تصادف کامیون با پژو در محور هراز + تصاویر


جزییات تصادف خونین برخورد کامیون با پژو که شامگاه گذشته در محور مواصلاتی هراز رخ داد از سوی رییس جمعیت هلال احمر آمل بازگو شد.

- " در شهرستان آمل با اشاره به اینکه در تصادف سنگین کامیون با یک دستگاه خودروی پژو پرشیا که شامگاه گذشته در محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد یک کشته بر جای گذاشت، گفت: در این حادثه دلخراش جاده ای راننده خودروی پژو به نام بهناز ثقفی در دم جان داد.

نیک زاد با تاکید بر اینکه راننده خودروی سواری با 48 سال سن اهل کرج بوده است، اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت 18 روز گذشته در منطقه باغ صفا روی داد که در آن خودروی پژو در حال تردد به سمت آمل بوده و کامیون هم به سمت تهران حرکت داشت.

رییس جمعیت هلال احمر آمل یادآور شد: در این تصادف سه اکیپ جمعیت هلال احمر آمل به همراه نیروهای اورژانس 115 و پلیس راه مستقر شدند که با اعزام جرثقیل پس از جابه جایی کامیون خودروی سواری از زیر آن بیرون کشیده شد.

این مسئول بیان کرد: پس از رهاسازی خودروها، جسد متوفی تحویل پاسگاه انتظامی شاهزید شد.

نیک زاد با اشاره به تصادف متعدد طی هفته گذشته در محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: دو روز گذشته نیز در منطقه دوآب برخورد شدید یک دستگاه خودروی پژو با کامیون دو کشته و چهار زحمی برجای گذاشت و صبح همان روز نیز تصادف زنجیره ای خودروهای سواری با کامیون در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد جزییات تصادف کامیون با پژو در محور هراز + تصاویر

رییس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد جزییات تصادف کامیون با پژو در محور هراز + تصاویر