مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:252015-08-04بين الملل

الوطن: حل بحران سوریه، اساس راه حل بحران تروریسم است


الوطن نوشت از آنجا که حل بحران سوریه، در حل بحران تروریسم، محوریت دارد، بهتر است به هر شکلی، این بحران پایان یابد و امنیت به استان ها و شهرهای سوریه برگردد و شاید بهترین گزینه در این خصوص، بازگشت به ژنو یک باشد که بر تشکیل یک دولت انتقالی توافقی تصریح می کند.

روزنامه الوطن در سرمقاله نسخه اینترنتی امروز خود نوشت: با افزایش بحران ها، بسیاری از افراد صاحبنظر، امیدوارند دیدارهای امروز دوحه نتایج مثبتی داشته و در تصحیح روند اوضاع منطقه موثر باشد.

دیدارهایی که قرار است صورت بگیرد بسیار اهمیت دارد و از آنجا که کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) در سطح بین المللی و منطقه، وزنه سیاسی و اقتصادی به شمار می روند باید در جریان آنچه رخ می دهد قرار گیرد و در خصوص پیشنهادهایی که می تواند تعادل را به منطقه برگرداند یا به سمت راه حل های منطقی سوق می دهد، صاحب نظر باشد.

نظام سوریه که یک روز تهدید کرد اگر در قدرت نماند ، منطقه را به آتش می کشد، تهدید خود را عملی و راه را برای گروه های تروریستی هموار کرد تا در سوریه مستقر شوند و فعالیت های خود را از خاک این کشور شروع کنند.

از آنجا که حل بحران سوریه، در حل بحران تروریسم، محوریت دارد، بهتر است به هر شکلی، این بحران پایان یابد و امنیت به استان ها و شهرهای سوریه برگردد و شاید بهترین گزینه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوطن: حل بحران سوریه، اساس راه حل بحران تروریسم است

الوطن: حل بحران سوریه، اساس راه حل بحران تروریسم است