مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 10:462015-08-04دانش

دومین دوره شهید «چمران» در مشهد در حال برگزاری است


دومین دوره شهید«چمران» با حضور 900 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های کشور در مشهد در حال برگزاری است که هم اکنون پس از مرحله اول دوره، ویژه برادران؛ - دومین دوره شهید چمران با حضور 900 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های کشور در مشهد در حال برگزاری است که هم اکنون پس از مرحله اول دوره، ویژه برادران؛ دومین مرحله آن با شرکت 350 دانشجوی خواهر بسیجی آغاز شد.

شیوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد"، گفت: دومین دوره شهید چمران با حضور 900 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های کشور در مشهد در حال برگزاری است که هم اکنون پس از مرحله اول دوره، ویژه برادران؛ دومین مرحله آن با شرکت 350 دانشجوی خواهر بسیجی آغاز شد.

وی با اشاره به ایجاد 11 کمیته برای برگزاری این دوره افزود: خادمین این دوره از دانشجویان باتجربه بسیجی در کارهای تشکیلاتی و اجرایی هستند و مسئولیت این کمیته ها را بر عهده دارند.

مسئول دوره شهید چمران گفت: تفاوت این دوره با سال های گذشته این است که در این دوره تک تک دانشجویان به صورت هدفمند مورد ارزشیابی و استعدادیابی قرار می گیرند و از طرفی نحوه چینش و گزینش کلاس ها متفاوت از دوره های قبل است.

شیوندی با اشاره به هدف از برگزاری این دوره گفت: در این دوره اولویت سنجی مورد تاکید قرار گرفته است تا دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم بتوانند در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره شهید «چمران» در مشهد در حال برگزاری است

دومین دوره شهید «چمران» در مشهد در حال برگزاری است