مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 09:512015-08-04دانش

دانشگاه آزاد کرمانشاه قطب تحصیلات تکمیلی غرب کشور شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با افزودن پنج رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید به طور قطع به عنوان قطب تحصیلات تکمیلی غرب کشور شناخته می شود.

- "، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در حال حاضر دارای 34 هزار دانشجو است، اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد برای امسال نامحدود است و با توجه به فراهم سازی امکانات ساختاری و آموزشی کافی در این دانشگاه محدودیتی برای پذیرش دانشجو وجود ندارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد کرمانشاه دارای بیش از 80 رشته کارشناسی ارشد و دکتری است، عنوان کرد: این دانشگاه دارای 24 رشته دکتری، بیش از 48 رشته کارشناسی ارشد و 130 رشته فعال و غیرفعال کارشناسی است که با افزودن دو رشته کارشناسی ارشد به عنوان تحصیلات تکمیلی غرب کشور شناخته شده است.

قنبری با اشاره به اینکه رشته های پرستاری و پیراپزشکی از مهر ماه امسال در دانشگاه آزاد کرمانشاه فعال می شود، گفت: پنج رشته فیزیک اتمی و مولکولی، مهندسی عمران شاخه زلزله، روانشناسی عمومی، حقوق عمومی و علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد از امسال در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کرمانشاه قطب تحصیلات تکمیلی غرب کشور شد

دانشگاه آزاد کرمانشاه قطب تحصیلات تکمیلی غرب کشور شد