مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:412015-08-04اقتصادي

بازاریابی محصولات تولیدی خراسان جنوبی تقویت شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به آغاز بازاریابی برای محصولات تولیدی خراسان جنوبی گفت: بازاریابی در استان ضعیف است و باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحسن احتشام شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان ولایت پکتیا با بخش خصوصی خراسان جنوبی اظهار داشت: امید است تا این سفرهای تجاری در آینده هم ادامه پیدا کند تا از فرصت های اقتصادی بیشتری دو طرف بهره مند شوند.

وی افزود: خراسان جنوبی زیر ساخت ‎های مناسبی دارد که باید به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کرد چون مشترکات بسیاری با افغانستان در بهره برداری و سرمایه گذاری داریم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند تصریح کرد: ما به دنبال بازار، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود هستیم و این موضوع را قبول داریم که بازاریابی در استان ضعیف است.

احتشام با بیان اینکه باید به مفاهیم ملی بازاریابی اهمیت داد، گفت: شناسایی، شناساندن و تقاضایی از مفاهیمی است که باید هر تجار فهم و درک کافی از آن را داشته باشد.

وی تجارت را از اصول مهم مفاهیم حقوق بین الملل دانست و افزود: تحریم های اقتصادی بر خلاف اصول کل تجارت بود و یک تاجر هیچگاه نمی تواند با ضرر تجار دیگر سود ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی محصولات تولیدی خراسان جنوبی تقویت شود

بازاریابی محصولات تولیدی خراسان جنوبی تقویت شود