مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:402015-08-04اقتصادي

جلال پور: حضور هیئت های تجاری خارجی در ایران، تخصصی می شود


رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن وکشاورزی ایران گفت: برای استفاده موثر از تبادل هیئت های تجاری با دیگر کشورها سه پیشنهاد مشخص ارائه کرده ایم تا حضور هیئت ها با برنامه و در جهت افزایش مبادلات تجاری باشد.

محسن جلال پور در حاشیه چهل و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود: پیشنهاد نخست برای هیئت هایی که برنامه حضور آنها از قبل مشخص شده این بود که دیدارها در برنامه خود انجام و به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دوم اعلام نیاز حضور هیئت های خارجی بر اساس نیازهای کشور بود از این رو با احصای نیازهای کشور هیئت های خارجی را با درخواست اتاق ایران دعوت کردیم تا به کشورمان سفر و بیش از دو روز در ایران اقامت کنند تا ضمن انجام رایزنی های تجاری از ظرفیت های تولیدی و تجاری استانها نیز آگاه شوند.

جلال پور گفت: پیشنهاد سوم ما حضور هیئت های ایرانی در دیگر کشورها بود تا بر اساس ظرفیت های موجود در کشور فعالان تجاری ایران بتوانند سهمی از دیگر بازارها کسب کند.

وی افزود: از این پس هیئت های تخصصی در ایران حضور خواهند یافت و اینگونه نیست که در یک هیئت خارجی تلفیقی از تخصص های مختلف موجود باشد بلکه سعی کردیم در 12 گروه کاری ، همکاری های مشترک را برنامه ریزی کنیم و بر اساس این برنامه ریزی هیئت ها به صورت تخصصی در ایران حضور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال پور: حضور هیئت های تجاری خارجی در ایران، تخصصی می شود

جلال پور: حضور هیئت های تجاری خارجی در ایران، تخصصی می شود