مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:262015-08-04سياسي

توازن منطقه ای اولویت اجرای پروژه های کشور در بودجه سال 95


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در لایحه بودجه 95، پیشرفت بالای پروژه ها و توازن منطقه ای در اجرای پروژه ها لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا صالح امروز در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها درسال 86 غیر قانونی بوده است، اظهار داشت: در سال 86 شاهد انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها بوده ایم که اقدام انجام شده کاملا خلاف قانون بود.

وی تصریح کرد: جایی که با استناد قانون شکل می گیرد برای تغییر و انحلال نیازمند قانون است که در این زمینه قانونی در آن سال ارائه نشده است.

معاون امور مجلس، استان ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اثرات انحلال این سازمان در استان های کشور گفت: بر اساس یک بررسی آماری در بین سال های 84 تا 92 بر روی طرح های نیمه تمام، یک هزار و 300 طرح در سال 84 بوده که این میزان در سال 92 به بیش از 2 هزار و900 طرح افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال 92،برای تکمیل این پروژه ها 18 سال زمان برآورد شده است، گفت: 400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه ها که غالبا در سفرهای استانی به تصویب رسیده بود، نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن منطقه ای اولویت اجرای پروژه های کشور در بودجه سال 95

توازن منطقه ای اولویت اجرای پروژه های کشور در بودجه سال 95