مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 02:362015-08-03سياسي

تقویت زیرساخت های روستایی نیشابور در دستور کار قرار دارد


اقداماتی در راستای تقویت زیرساخت های روستایی نیشابور در دستور کار قرار دارد.

- حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که در راستای ارتقا علمی و بخش دانشگاهی در نیشابور به انجام رسیده هم اکنون حدود 25 هزار نفر در این شهر مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: هم اکنون اقدامات زیادی برای ارتقا فرهنگی شهرستان نیشابور به اجرا درآمده که تقویت زیرساخت های مربوط به دانشگاه ها و استقرار آنها در این شهرستان از جمله آنهاست.

سبحانی نیا تصریح کرد: دانشگاه دولتی، پیام نور، آزاد و علوم پزشکی در شهرستان نیشابور شعبه داشته و در رشته های مختلف دانشجو می پذیرند.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و جلگه در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین حوزه های علمیه نیز در این شهر فعالیت چشمگیری در زمینه تربیت مدرس و مبلغ علوم دینی دارند.

سبحانی نیا افزود: همچنین برای ارتقای دیگر مباحث فرهنگی اقدام به اعزام روحانی به تمام روستاها کرده و در برخی از زمینه ها از جمله گردشگری نیز تلاش های مناسبی به انجام را با همکاری بخش های اجرایی شهرستان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه متوازن یک شهرستان و یا حتی استان باید به بخش های محروم آن توجه ویژه شود اظهار داشت: در این راستا برنامه هایی برای تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های روستایی نیشابور در دستور کار قرار دارد

تقویت زیرساخت های روستایی نیشابور در دستور کار قرار دارد