مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 00:052015-08-03اقتصادي

کندی رشد اقتصاد چین در نیمه دوم سال جبران می شود


بانک صنعتی و تجاری چین ICBC روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد کارشناسان پیش بینی می کنند که رشد اقتصاد چین که در حال حاضر نسبتا کند است، در نیمه دوم سال دو هزار و پانزده تحت تاثیر بهبود شرایط صادرات و مصرف خانواده ها و همچنین با توجه به افزایش فعالیت بازار غیرمنقول این کشور سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

در بیانیه بانک صنعتی و تجاری چین که روزنامه شانگهای سکوریتیز نیوز Shanghai Securities News آن را منتشر کرد، آمده است در شرایطی که رشد اقتصاد جهان به ملایمی از سر گرفته شده است، صادرات محصولات و کالاهای چینی احتمالا در نیمه دوم سال کنونی میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد و همین مسئله می تواند شرایط را برای ازسرگیری رشد اقتصادی چین در کلیت آن فراهم کند.

کارشناسان بانک صنعتی و تجاری چین پیش بینی کرده اند که رشد اقتصادی این کشور در سال دو هزار و پانزده در مجموع به هفت و یک دهم درصد برسد.

بانک صنعتی و تجاری چین که بزرگ ترین نهاد مالی وام دهنده در این کشور محسوب می شود، در بیانیه خود تصریح کرد تدابیر مالی و اقتصادی مناسبی که دولت از ابتدای سال دو هزار و پانزده به منظور تقویت رشد اقتصاد کشور اتخاذ کرده است برای دومین سه ماهه پیاپی منجر به رشد هفت درصدی تولید ناخالص داخلی کشور شدند که فراتر از انتظارات و پیش بینی های تحلیلگران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی رشد اقتصاد چین در نیمه دوم سال جبران می شود

کندی رشد اقتصاد چین در نیمه دوم سال جبران می شود